پراید 23 ساله که در خیابان های ایران دیده می شود در ایران حدود 6 میلیون پراید در خیابان ها تردد دارند و در این مدت هرگز بی‌حاشیه نبوده و بارها به چالش کشیده شده است. حواشی پراید درشرایطی ادامه دارد که دیروز هم محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد؛ پرایدهای زیر مدل ٨٥ امنیت کافی ندارند و به دلیل ضعف‌هایی که در سوییچ این خودروها وجود دارد، دایم مورد دستبرد قرار می‌گیرند.

خط تولید پراید تا پایان‌ سال ٩٥ بسته می‌شود اما حالا نه‌تنها پراید از بازار ایران خداحافظی نکرده است بلکه دیروز گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد؛ عرضه مدل‌های ٩٦ به بازار آغاز شده و دراین میان پراید هم همچنان با قوت هرچه تمام‌تر در بازار حاضر شده است. حالا درشرایطی که محمدرضا نجفی ‌منش عضو انجمن قطعه‌سازان ایران به «شهروند» می‌گوید: استانداردهای پراید هیچ‌گونه مشکلی ندارد و سازمان استاندارد مرجع تشخیص استاندارد خودرو است نه پلیس راهور، علیرضا نیک‌آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو به «شهروند» می‌گوید: پراید در صدر مراجعه به تعمیرگاه‌ها قرار دارد. البته مهدی جمالی مدیرعامل سایپا هم دریک نشست خبری گفته است؛ پراید تاکنون ۵۲استاندارد اجباری را گذرانده است که امسال با افزایش استانداردهای اجباری، شمار استانداردهای این خودرو به ٥٥ مورد افزایش داشته است. این درحالی است که گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد پراید همچنان با یک ستاره کم‌کیفیت‌ترین خودروی ایرانی است.

ادامه مطلب


خبری پراید ,خودرو ,بازار ,استانداردهای ,«شهروند» می‌گوید ,اعلام کرد؛ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایه ی پشت سر Oxynet | اکسینت تور لحظه آخری - تور مالزی | فلات پارس arazclub کافه عصرونه آموزش سئو هر چی که بخوای پایگاه خبری آب ایران حل مشکلات نرم افزار و سخت افزار رایانه اینترنت نرم افزارها