مبانی نظری ارزش برند
دسته: علوم انسانیبازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 23 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13
مبانی نظری ارزش برند (فصل دوم تحقیق)
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
مبانی نظری ارزش برند (فصل دوم تحقیق)
ارزش برند
یو و دانزیو[1](2001) ارزش برند را به عنوان تفاوت بین پاسخ های مصرف کنندگان به محصولاتی با برند های اصلی در مقایسه با محصولات بدون نام تجاری ،که هردو محصول دارای ویژگی های یکسان اند و از محرک های بازاریابی یکسانی بهره می گیرند ،تعریف می کنند(گازوین لای و همکاران ،2011).
تعداد زیادی از محققان روی اینکه چگونه مصرف کنندگان برای برند ارزش قائل می شوند وجنبه های متعدد ارزش برند را مشاهده می کنند مطالعه کرده اند.فوا و پندجاست [2] (2000)دریافتند که نام تجاری لوکس یک مفهوم ذهنی و شامل انحصاری بودن،کیفیت،آگاهی برند و هویت برند می باشد .
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
برچسب ها : مبانی نظری ارزش برند , دانلود مبانی نظری ارزش برند , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق
شیک فایل , دانلود پروژه های تخصصی ارزش ,برند ,نظری ,مبانی ,تحقیق ,فایل ,مبانی نظری ,ارزش برند ,نظری ارزش ,ارزش برند ,پیشینه تحقیق منبع
درباره این سایت